keskiviikko 7. marraskuuta 2012

viikko 5

Viikolla viisi nyt sitten mennään, ainakin omien laskujen mukaan. Flunssasta on selvitty, ja se kamala päänsärkykin onneksi helpotti. Pahoinvointi on ollut tosi pientä. Oon ihmetellyt, että tätäkö se paljon puhuttu alkuraskauden pahoinvointi on? Mulla sitä oikeastaan on hyvin vähän. Jos ei syö kunnolla tai tulee joku tosi paha haju niin alkaa etoa. Se etominen ei ole edes sellaista, että pitäisi mennä oksentamaan vaan että vähän vaan yököttää. Monesti tosin käyn vessassa yökkäämässä, jos vaan mahdollista. Se kun yleensä helpottaa oloa. 

Mutta helpolla olen kyllä päässyt jos se tosiaan on nyt tässä koko pahoinvointi. Kyllähän se joinain päivinä (kuten eilen) on vähän voimakkaampaa, mutta silti helposti kestettävissä. En siis valita.

Mahakipua on edelleen jonkun verran, tosin sekään ei ole enää niin voimakasta kun vaikka viimeviikolla. Mun pitäisi varmaan olla tosi ilonen, että ei ole tän kummempia oireita tullut, mutta silti mä alan ajatella, että voi ei, olenko mä enää edes raskaana kun ei missään tunnu? Mä kun olin kuvitellut, että se pahoinvointi on tosiaan ihan kamalaa! En millään malttaisi odottaa siihen ekaan ultraan, että pääsee katsomaan kaiken olevan kunnossa ja että mun sisällä tosiaan ja ihan oikeasti kasvaa joku. 

Mä olen sellainen, että mun pitäisi päästä puimaan asioita jonkun kanssa ja nytkun tästä ei oikein voi kenellekään vielä kertoa, on ihan kamalaa kun aina tekisi mieli lipsauttaa jollekin! Meillä töissä on kaksi muutakin raskaana, heillä tosin raskaus jo melko pitkällä, taitavat molemmat olla 7 kuulla.. Eli keskustelut töissä pyörii melko paljon raskauden ympärillä ja jos ei pyöri niin aina siitä raskaudesta saa muistutuksen kun näkee jommankumman käytävillä. On siis lähes mahdotonta unohtaa tämä hetkeksi. 

No, olen selvinnyt jo yhdestä viikosta, joten enköhän selviä vielä kahdesta samanlaisesta, niin ääsee sitten sinne ultraan. :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!