sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Joulun Aleostokset!

Joulun alennusmyynnit strattasi käyntiin jo hyvissäajoin ennen joulua. Mäkin kävin ensimmäisillä aleshoppailulla viikko ennen joulua ihanaisen Maijun kanssa ja tyhjennettiin melkein H&M:n alerekit pojillemme. Maijulta löytyy mun poikia vuotta vanhemmat poitsut.

Muualla alet alkoikin paremmin vasta joulun jälkeen. Mä olin liikkeellä heti lauantaina ja vielä oli hyvin vaatetta jäljellä. Varsinkin lapsille.

Name It:n aleihin petyin, sieltä oon usein ostanut pojille kassikaupalla vaatetta. Mutta ehkä sieltä löytyykin hyvässä alessa vain vaatetta koossa 50-62..

Myös PoP:n alet oli tällä kertaa aika heikot. Kesällä sieltäkin löytyi paljon paremmin kaikkea.

Lindexillä oli hyvin kaikki vanhat mallistot alessa ja vähän harmitti, että bongailin sieltä useamman poikien joululahjan, jotka oli varmaankin hankittu täydellä hinnalla.. No, eihän näille voi mitään. Lindexillä on muutenkin pitkin kautta hyvät alet.

KappAhlin alet oli taas ihan heikot. Mun mielestä -30% alet ei ole alennusmyyntejä ollenkaan, vaan pitäisi olla ainakin -50%..

Itselle ei alennusmyynneistä löytynyt kuin legginsit ja perustoppeja ja trikoopaita. Täydellä hinnalla sitten alusvaatteita ja huivi. Eli aika säälittävät löydöt tällä äipällä :D

Sokoksen kirja-ale oli tosi hyvä ja ostinkin sieltä parit kirjat pojille hintaan 2,95 ja 3,95. Vaatteita ei vauvakoossa taas ollut käytännössä mitään.

Jotain löytöjä, pääosin -50% tuli kuitenkin tehtyä. Tässä kuvia!









Siitä olen tosi iloinen, että tänä vuonna ei tullut tehtyä hutiostoksia ollenkaan! Kaikki vaatteet oli oikeastaan 80cm, eli menevät vielä varastoon säilöön. Mutta käyttöön tulevat varmasti sitten myöhemmin!

Tulossa muuten postausta poikien tyylistä, tuleeko mieleen jotain kysymyksiä vaatteista tai vauvojen pukeutumisesta? Voisin niihin vastailla samalla postauksessa!


8 kommenttia:

  1. Kivoja aleköytöjä oot tehny. Itteäkin vähän harmitti kun alesta löytyi paljon vaatetta mitä olin vasta ostanut täydellä hinnalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä :/ Onneksi niitä voi sitten hankkia jossain toisessa koossa :)

      Poista
  2. Mä taas tyhjensin Flamingon ja Kampin Popit kokonaan :D Tytöille oli kyllä hyvin aletavaraa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih :D Hyvä että teit löytöjä! Ehkä mä olin sit vaan liian kranttu :D

      Poista
  3. Paljon oot löytänyt kaikkea, tossa koossa vissiin vielä löytyykin :)

    Lindexissä ei ollut MITÄÄN, KappAhlissa ei mitään.. popilla oli aika ppaljon mutta budjetti oli rajallinen :D

    VastaaPoista
  4. Me ostettiin myös noi Lindexin siniset haaremit. Meidän oli ainakin kokoa pienemmät, ostin kokoa 86 ja ovat nyt sopivat, hieman ehkä pienetkin, vaikka muuten menee 80cm vaatteet. Että ota käyttöön ajoissa! :)

    VastaaPoista
  5. Meidänkin pätkä sai anopilta nuo siniset Lindexin haaremit, tosin vähän pienemmässä koossa. :) Kivoja löytöjä oot tehnyt!

    VastaaPoista
  6. ootpas tehnyt paljon ihania löytöjä! sulla on tosi ihana blogi, tykkään!<3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!