keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Minirodini



Sain jokin aika sitten lukijalta kommenttia, olenko koskaan ajatellut hankkia minirodinin vaatteita pojille. Vastaus tuli aika apteekin hyllyltä, kun mielessä pyörivät Rodinin tukaani- ja liskokuosit. En, ei ole mun juttu. Sinnikäs lukija sitten totesi Rodiniltakin löytyvän kuosittomiakin vaatteita.  Oon kyllä ennenkin nähnyt Rodinin trikoopipoja ja Pico-haalareita muissa blogeissa ja tykännyt niistä. Ne ei vaan ole säväyttäneet sen enempää, ja enemmän omakseni olenkin kokenut, Lindexin ja Polarn o pyretin mallistot. 

Nyt ajattelin kuitenkin tutustua paremmin MiniRodiniin. Olenhan ollut ihan samaa mieltä myös Me&I:sta, liian räväkät ja retrot kuosit! En tykkää! Ja kappas, poikien lähdettyä liikkeelle, ne olikin tosi kivoja heille!

Nämä bongasin suosikeiksi:




Näistä en tykännyt:


Voiko tästä siis vetää sellaiset johtopäätökset, että Rodinin kuosit ovat liian erikoisia mun makuun, mutta perusyksiväriset  vaatteet miellyttävät silmää enemmän? 

Tilausta Rodinilta en kuitenkaan tehnyt. Ainakaan vielä. Materiaaleista mulla ei ole minkäänlaista kokemusta, joten ihan noin kalliilla en lähde legginssejä  ostamaan. Jossain pitäisi ensin päästä vähän materiaaleja hypistelemään. Trikoopipot oli kuitenkin mun silmään tosi kohtuuhintaisia ja kivan näköisiä! Niitä ehkä voisikin syksyn mallistosta pojille hankkia! Kirkkaat värit oli tosi paljon mun mieleen!

Mitä mieltä te olette Mini Rodinin vaatteista ja kuoseista? 
Hot or Not?



28 kommenttia:

  1. Muhun ei myöskään oikeen iske Rodinin kuosit.. Eikä myöskään Miikkari, ihan liian outoja juttuja mun makuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, mä tykkään ihan muutamista miikkareista. Varsinkin niistä mustista haaremikollareista! :D

      Poista
  2. Arvasin,että tykkäät kuitenkin ;)

    VastaaPoista
  3. Oon samaa mieltä, mua ei myöskään suuremmin miellytä noi Minirodinin kuosit, noi perusvärit on kyllä sitten tosi kivoja :) Tosta toisesta kollaasista toi norsukuosi on sellainen, mitä vois harkita, jos hinta olisi matalampi :) Oon myös miettinyt noita pipoja, et vois syksyksi hankkia tytöille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaankohan me sitte vähän tylsiä? ;D
      Pipot oli tosi ihanat ja vielä kohtuuhintaiset!

      Poista
    2. Perusvärejä on helpompi vaan yhdistellä, ei tuu sit sellasta kuosioksennusta, kun on montaa eri kuosia päällä :D

      Poista
  4. Meille ne on HOTHOTHOT! :D
    Juuri hirveä liskobuumi menossa tytön vaatetuksessa ja multipandat on ollu kestosuosikki jo pitkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aava on kyllä oikea söpöläinen! <3
      Se pandapipo oli kyllä kans tosi kiva!

      Poista
  5. Tykkään noista, mitkä oot valinnu ekaan, mut noi eläinkuosit on kamalia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, niin miekii!
      Eläimet on tosiaan vähän liian outoja..

      Poista
  6. Mäki ennen vihasin rodinin kuoseja ( en saa sitä timanttikuosia piis mielestäni, niinkun negatiivisessa merkityksessä :D), mut nyt oon lämmenny. Noi basicit on hyviä kun käy monen kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi yks väriset on tosi kivoja! Mut edelleen vaan mietityttää se laatu! :/
      Se timantti...

      Poista
  7. Ei ole hintansa väärtejä! Laadullisesti ja kestävyydeltään ei ole meillä ainakaan erottunut edukseen "tavis-ketjujen halpisvaatteista", mutta hinta on helposti jopa kolminkertainen. Joten ei ainakaan meidän juttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos kommentista!
      Mun mielestä tolla hinnalla PITÄÄ olla laadukas vaate!
      Jää siis edelleen pois meidän ostoslistalta!

      Poista
  8. Mäkin oon aika skeptinen Minirodinin mallistoja kohtaan. Mutta juurikin noi kuvattomat mallit on kivoja, tykkään niiden yksinkertaisesta tyylistä. Pico takki olisi ihana keltaisena <3 Ja tykkään myöskin trikoopipoista. Ainoat kuosit, jotka on tähän mennessä sykähdyttäneet oli ne punaiset kirsikat ja hepat....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kaltainen picotakki oli niin ihana! <3 Ja ne kirsikat! Ne olisi olleet tosi kivat tytöllä, pojille mä en niitä oikein osaisi pukea..
      Ehkä näitä pitää vähän kypsytellä! :D

      Poista
  9. Minulla on juuri tulossa postaus mini Rodinin syysmallistosta. Minä tykkään vaatteiden laadusta ja mitoituksesta, esikoinen taas niiden kuoseista. Häneltä löytyykin äidin valitsemana tuo musta pico ja itse valittuna liskoja. Löytyy meiltä myös noita kirahveja mutta ne ei kyllä ole ihan mun juttu. Kyllämeidänkin löytyy Lindexiä ja po.pia, mutta hoikalle esikoiselle niiden mitoitus on hankala ja toisaalta tyttö ei kelpuuta mitään "tyttömäistä". Mutta sehän se parasta onkin, että jokainen voi hankkia sellaista kuin tykkää. Ihan kiva vain, ettei kaikilla ole samanlaiset vaatteet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin käydä lukemassa se sun postaus! Mulla ei tosiaan näistä ole mitään kokemusta, joten laatua en oikein voi arvioida :/ Kiva kuulla että teillä olleet hyvät ja että lapsi on tykännyt! :)

      Meillä kans pojat pitkiä ja hoikkia, eli monet collegehousut valuu vyötäröltä! Popin leggarit on tähän pelastus! :)

      Sinäpä sen sanoit! Makuja on monia, joten hyvä että kaikille löytyy jotain! :)

      Poista
  10. Nuo selkeet on jees, mutta noi toiset on vähä iyh :D.

    VastaaPoista
  11. Vanhempien mallistojen vaattet kolahtavat tänne parhaiten! mm.eiffel, kartta, karhu.Perhoset, pulut yms <3. Kevät mallistosta ananas ja tukaanit on lempparit. Tämän syksyn mallisto näyttää jo julkaistujen kuvien perusteella, miun mielestäni melko kamalalta ja ehkä joku yksittäinen vaate voi kotiutua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en nyt yhtään saa päähäni noita sun mainitsemia kuoseja! Tukaani kuulostaa etäisesti tutulta!
      eikös teille kotiutunut se ihana keltaraitanen lippis? Ihankuin olisin nähnyt sen JOonatanin päässä jossain kuvassa! Se oli kans tosi ihana!

      Ei olleet kuosit ihan munkaan mieleen :/

      Poista
    2. Juu, löytyy meiltä raita lippis. Se on kyllä ollut tosi kiva!

      Poista
  12. En ole kans kauheasti tykännyt mistään (tai siis ollenkaan :D ) kuviollisista vaatteista, edes lapsille. Joku pieni kuva ei haittaa mutta mielummin tekstiä kun kuvia, niin kauan kun voi itse päättää ;) Oletkohan käynyt kurkkaamassa Pomp de lux merkin vaatteita, luulisin että tykkäisit, fbssä oma kirppis. Tuntuu, että meillä on tosi sama lasten vaatteissa, mun pojalla kun tuntuu olevan monia samoja mitä itse olet ostanut pojillesi :)

    VastaaPoista
  13. Meillä on rodinia melko paljon sekä kuviollista että yksi väristä :) Kivoja ovat, mutta laatu vaatteissa vaihtelee valitettavan paljon :(

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!