tiistai 19. elokuuta 2014

Kotoilua!

Mä rakastan kotoilua!
On niin ihanaa, kun kotona voi vaan olla tekemättä yhtään mitään, jonkun lämpimän peiton alla, hyvä kirja kädessä ja kuppi teetä vieressä. Tai suklaalevyn kanssa, leffan ääressä oman miehen kainalossa.

Sellaiset päivät, kun voi hengailla yöpuvussa koko päivän, on ihan huippuja! 
Mä voisin olla aina kollareissa tai yökkärin shortseissa!


Lexington, Gant, Peak Performance, H&M, Lindex
H&M, Lindex, Seppälä, Nelly
Mun on aamuisin NIIIN vaikea aina pukea päälle. Niin paljon helpompi on vetäistä aamutakki päälle, kuin pukea päivävaatteet ja painua silmät ristissä keittämään kahvia. 

Kummasti parisuhdetta piristää pukea joskus yöksi muutakin kuin se iänikuinen virttynyt mukavuusyökkäri! ;)

Niin ja siihen kotoiluunhan ei sitten kuulu kiristävät ja puristavat alusvaatteet! Bandeaut on ihania päällä, ei kaarituet tai olkaimet paina!

H&M, Lindex

8 kommenttia:

  1. kiva postaus! Pitääpä käydä ostamassa itsellenikin uusia yöasuja ja oloasuja, nyt kun kotona tulee vietettyä aikaa enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!
      Joo, siihenkin osaan vaatekaappia on joskus kiva panostaa! :)

      Poista
  2. Kivoja vaatteita olet kerännyt kollaaseihin :) Mä tykkään myös kotivaatteista, ja kun kotona tulee oltua suurin osa ajasta niin niihin on myös kiva panostaa :)

    VastaaPoista
  3. Mua taas alkaa jotenkin ahistamaan ja ärsyttämään suunnattomasti jos kello alkaa näyttää jo kahtatoista ja mulla on edelleen yöpuku päällä, tukka sekasin ja naama sanonko minkä näkösenä :D On ihanaa kun ei tarvi housua laittautumisen kanssa ja ei oo pakko laittaa jos ei jaksa, mut kaikista ihaninta musta ehkä kumminkin on sit ku se tukka, naama ja vaatteet on kuosissa, sit on hyvä ja mukava olla. Mut joo kyllä mä kelpuuttaisin kaikki mun päivävaatteiksi tosta sun ensimmäisestä kollaasistasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, tuokin on totta! Joskus on niin ihanaa olla laitettuna, tukka suorana ja meikki naamassa! Molempi parempi sopivissa määrin! :D

      Poista
  4. Ku löytäs vielä imetyksen kanssa passaavia mukavia ja kivan Näköisiä paituleita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Niitä on tosi huonosti tai sit ovat ihan törkyhintasia..

      Poista

Kiitos kommentistasi!