lauantai 2. elokuuta 2014

Syksyn uutuuksia verkkokauppoihin !

Alennusmyynnit alkaa pikkuhiljaa väistyä syksyn uutuuksien tieltä ja mun suosikkilastenvaateliikkeisiin onkin jo tullut valtavasti uutta ihanaa vaatetta meidän taaperoille!

Vaikka olenkin enimmäkseen sitä mieltä, että lastenvaatteet kannattaa ostaa aleista, ei muutamia täydenhinnan ihanuuksia silti voi vastustaa. Pitäähän syksyyn saada jotain spesiaalia! Eikai niitä pimeneviä iltoja muuten jaksa!?

Mun tulee hankittua lasten vaatteet useimmiten LIndexistä, H&M:stä ja Polarn o pyretiltä. 86cm vaatteet pojilla on jo aika hyvin edustettuina kaapissa, joten enimmäkseen napsin ostoskoreihin jo 92cm. Hurjaa, mun vauvat eivät ole vauvoja enää!

Osa kollaasien vaatteista löytyy jo kaapista, osa päätyi ostoskoriin tänään ja osa odottelee vielä kaupassa. Ei makeaa mahan täydeltä!



4 kommenttia:

  1. Auts, miten ihanan keltasta! Raitaa kans, oi nam. Uskaltaakohan sitä käydä kurkkaa nettikauppojen puolella, ettei vaan katoais sinne kht:D

    VastaaPoista
  2. Mä kävin kuolaamassa ihan liikkeessä noita Lindexin paitoja! Ihania! P.O.Pilla oli kans ihania pipoja syksyksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne on! Mun pitääkin kurkistaa noi pipot! Tarvittaisiin molemmille pojille haalareiden seuraksi! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!