tiistai 29. heinäkuuta 2014

Muutama sana ja kuva omasta tyylistäni.

Voi teitä ihania, kun jaksatte aina pyydellä niitä asukuvia ja postauksia tyylistä! <3 
Harmittaa tuottaa teille pettymys, mutta niinkuin noista shoppailukollaaseista ehkä voi huomata, mun tyyli on ihan olematon. Mulla ei oikeastaan ole mitään tiettyä tyyliä. Tai mun tyyli on tyylittömyys.

Keräilin puhelimesta muutamat selfiet, joista ehkä jollain tavalla näkyy se mun "tyyli". Kollaria, trikoota, legginsejä ja rentoja paitoja. Huiveja ja suttunutturoita. Sitä se mun tyyli taitaa enimmäkseen olla :D

 Mun vaatteet ovat enimmäkseen H&M:stä ja Vilasta. H&M:stä tykkään, kun sieltä voi tilailla vaatteet kotiin ja sovitella sitten rauhassa ilman hikoilua ja ahtaita pukukoppeja. Nytkin odottelen uusinta pakettia saapuvaksi!
 Urkkavaatteisiin tykkään panostaa. uusi treenipaita tai uudet juoksutrikoot jotenkin kummasti motivoivat liikkumaan! Plus että hyvillä välineillä ja vaatteilla urheilukin on kivempaa!

 Kotivaatteissa päällä on lähes aina legginssit ja neule. Tai kollarit ja trikoota. Kotona ollessa ei jaksa panostaa ja mukavuus onkin mulle tärkeintä. JOskus meikkaan joskus en. Riippuu ajasta ja mielialasta.

 Farkusta mä tykkään sekä kuosina, että materiaalina. Varsinkin faalea farkku iskee tälleen kesäisin. Jalassa suosin kuitenkin tummaa farkkua, joten jos mulla jalass aon farkut on ne lähes aina tummaa denimiä. Ne täydelliset vaaleat farkut on vielä hakusessa!

 Pitsiä ja silkkiä löytyy kaapista useampi vaatekappale. Ne sopii mun mielestä tosi hyvin juhlaan, ollen kuitenkin riittävän rentoja ettei lookki mene yli. Kauhean kotoisaksi mä en oloani kuitenkaan "kesähepeneissä" tunne, vaan kaipailen niitä farkkushortseja ja löysää toppia päälle..

 Neuleet <3 Niitä mulla on vähän joka väriä ja mallia. Ne on vaan niin helppoja huolettomia. Menee paitsi kotoilussa, myös kaupungilla. JOkaisen naisen vaatekaapista pitäisi löytyä tarpeeksi neuleita ja legginsejä ;)
Trikoo ja farkku yhdistelmä toimii myös. Valkoinen ja musta on trikoossa mun suosikkeja ja niitä löytyykin kaapista molempia muutamat. Valkoista haluaisin käyttää enemmänkin, se ei vaan lasten kanssa ole ihan paras väri..

 Yksi tän kesän suosikkiyhdistelmistä on varmasti ollut tuubitoppi ja farkkushotsit. Kaulalle ei tule tuubeissa turhia rajoja auringosta ja farkkushortsit nyt on muutenvaan ihan bueno!

 Raitaa raitaa raitaa, sitä tulee ostettua paljon paitsi lapsille, myös itselle. Raitaiset vaatteet on vaan niin minua <3
Ja hupparit. Niitäkin kaapissa on useampi. Ne on vaan niin käteviä viileillä ilmoilla kauppareissulla. Huppari päälle ja menoksi.

Vaikka nämä mun yhdistelmät jonkun mielestä saattaa olla tylsääkin tylsempiä, on tämä vaan niin mun juttu. Mukavuus ja rentous on mulle tärkeää enkä 
yhtään viihdy liian kireissä tai muodollisissa vaatteissa.

 Nämä kuvat on otettu viime kuukausina, ja valitettavasti joudutte tyytymään kännykän laatuun.. oon huono kuvaamaan itseäni järkkärillä ja vielä huonompi olemaan kuvattavana.

Mites muut äidit? Millainen teidän "tyyli" on vai onko sitä? Tuleeko kaupasta hankittua sitä mikä näyttää kivimmalta, tyyliin katsomatta?

Ja hei, tänään mulla on kampaaja! Viime kerrasta onkin ihan liian pitkä aika taas!

18 kommenttia:

  1. Höpöhöpö! Kyllä sulta löytyy tyyli, nimittäin Nelli-tyyli! Tykkään pukeutua aika samanlailla kun teikä, siististi mutta rennosti (ja raidallisesti.. :) )!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä olet kyllä aina niin ihanissa vaatteissa! Ilmankos, onhan raita niin ihanaa ;)
      Nelli-tyyli, joo!

      Poista
  2. samoilla linjoilla mennään :) eli tykkään kovasti tyylistäsi!

    VastaaPoista
  3. Onhan sulla tyyli! Ja ihana onkin! Oot niin kaunis noissa kuvissa! <3
    Tykkään! Lisää asupostauksia niin sulta kuin lapsiltakin! Poikien tyylistä toivoisin kans postausta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla!
      Voisinkin toteuttaa! Pitää vaan osotella että nää helteet menee ohi. Poikien tyyli on aika vaippapyllyinen tällä hetkellä! :D

      Poista
  4. Sulla on just aivan mahtava tyyli! :D Tykkään tosi paljon kaikista vaatteista mitä näissä kuvissa on! Tossa "juhlamekko" osiossa toi vasemmalla oleva valkoinen mekko on I-H-A-N-A!! Ja ekassa kuvassa oikeella oleva asu on aivan sika hieno :) Samoin noi farkkumekot, tykkään :) Tälläsiä lisää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Iina! Ihanaa, ehkä mä sitten joskus intoudun tekemään toisenkin tällaisen! :D

      Poista
  5. Täältä löytyy myös yksi "tyylitön". Jotenkin on hitusen hakusessa tyyli lasten saannin jälkeen. Noi ylimääräiset kilot rajoittaa paljon pukeutumista;häiritsee itseäni sen verran etten viitsi kovin ihonmyötäisiä paitoja pitää. Ei enää ois ku vajaa 2 kiloa alkuperäiseen paino tavoitteeseen ja lopulliseen tavoitteseen vajaa 5. Mun kaappi pursuaa pitkiä toppeja ja erilaisia neuleita. Muutamat capri legginsit löytyy, pitkiä vain parit ja niitä käytän vain talvella;kotona. Ennen muksuja olin vannoutunut bootcut farkkujen käyttäjä mutta V:n odotusaikana innostuin pillifarkuista ja nyt kaapista löytyy kolmet pilli tregginsit. Ja lasten myötä oon oppinu pitämään myös ns. kollareita. Tän kesän suosikki on ollut tunikamainen mekko hennesiltä ja juuri tilasinkin kolme uutta alesta :-) Luulen että tyylini ei paljon muutu/olisi erilaisempi vaikka olisinkin hoikempi;korkeintaan niin että rohkenisin pitää "tiukempia" paitoja. :-) T:Tuire

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä me tyylittömät! :D
      Caprilegginsit on kyllä huiput! Varsinkin just kotona toimivat tosi hyvin! Mä en taas bootcutteja osaa käyttää yhtään, mutta pillit on munkin mieleen! :)
      Noita tregginssejä pitäisi miettiä! En omista yhtiäkään!

      Tsempataan näissä kilojen pudottamisissa taas syksyn tullen! ;)

      Poista
  6. Mä tykkään kyllä sun tyylistä itselläkin on aika lähelle tuommoinen tyyli, suosin vaan löysiä yläosia kun en tykkää makkaroitani esitellä joten noita tiukkoja yläosi multa ei löydy muuta kuin jos on jtn muuta löysempää päällä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla! Löysät paidat on kyllä ihania! :)

      Poista
  7. apua, melkein joka toinen paita kuvista löytyy munki vaatekaapista =DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta! :D Ollaan siis yhtä tyylikkäitä/tyylittömiä! :DD Hyvä me!

      Poista
  8. Mullakin on aina ollut aika samanlainen tyyli kun sulla, rennot vaatteet on kotona parhaita! Jos lähden kotoa johonki nii sillon vähän parempaa päälle ;) Ei sitä vaan enää osaa ostaa itselle mitään kun aina eksyy ostamaan niitä lastenvaatteita :D

    VastaaPoista
  9. Täällä ollaan kans "tyylittömänä" :D perus raitaa, trikoota, caprileggaria yms. Ei paljon huntsita kun kiloja 5kk takaisesta synnytyksestä ihan mieltsisti vielä, eikä muuten ole täysimetys tiputtanut niistä yhtään :D olisi ihana osata pukeutua, asustaa kunnolla ja ehkä olla jopa vähän enemmän kiinnostunut pukeutumisesta ylipäätänsä ;) näillä helteillä ja pienen puklaajan kanssa niillä mennään mitä on kaapissa...

    VastaaPoista
  10. Mistä toi viimeinen raitamekko on? Ihania vaatteita!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!