torstai 2. marraskuuta 2017

Talveen varusteltu mutsi

Mä olen niitä ihmisiä, jotka hifistelee lasten ulkovaatteilla, on teciä, gorea, untuvaa, fleeceä ja merinovillaa kullannupuille ja itse hytisen kylmissäni vuosia vanhassa takissa. No en onneksi enää, sillä Ellos lähti sponsoroimaan mun talvipukeutumistani, jotta myös mulla olisi laadukasta ja lämmintä vaatetta ulkoillessani talvella lasten kanssa. Tämä postaus on tehty kaupallisessa yhteistyössä Ellos:n kanssa.


Mulla on olemassa ihana pinkki kuoritakki syksyyn, jonka tilasin jo vuosia sitten Ellokselta. Silloin Ahkka oli muistaakseni ihan uusi tuotemerkki, tai ainakin itselle täysin vieras. Mietin silloin, uskallanko laittaa niin paljon rahaa takkiin, josta en ole kuullut mitään. Onneksi laitoin, sillä nyt yli neljän vuoden jälkeen käytän tuota takkia edelleen, eikä se ole mennyt miksikään. Luotto oli siis kova myös tätä talvitakkia kohtaan.

Olen kaipaillut talviini kunnolla pitkää takkia, joka suojaisi talven viimassa myös mun jalkani ja peppuni. Leikkipuistossa ei ehkä vanhemmilla voi olla liian paksu takki, itse ainakin siellä tulee nimittäin hytistyä tovi jos toinenkin! Toisaalta takilta kaipaa myös liikkuvuutta, sillä välillä tulee leikittyä ja touhuttua myös lasten kanssa lumessa. 

Pitkän helman lisäksi halusin takissa olevan untuvaa. Se on mun kokemuksella se kaikkein lämpöisin materiaali ja pitää mun kaltaiseni vilukissan toppaa paremmin lämpimänä. Karvahuppu oli ihan must, sillä mikään ei ole niin ihanaa kuin kaivautua kovalla viimalla sinne hupun uumeniin!


 Kuvissa esiintyvä Ahkkan untuvaparkatakki täytti siis mun vaatimukset kokolailla täysin. Se on ihan superihanan paksu, siinä on ihana tekoturkishuppu, sen sisältö on untuvaa, se on pitkä ja ihan mahdottoman lämmin. Hihoissa on lumistopit ja helmaakin saa muotoiltua vetskarilla.

Myös kuvissa esiintyvä pipo on Ahkkan, se on villainen ja ohut, ja neuloksen seassa on hieman kashmiria tuomassa yleellisyyden tuntua. Juuri sellainen hyvä pipo näihin ekoihin kirpeisiin syys- ja talvipäiviin. Tykkään tuollaisista muodottomista ja ohuista pipoista, sillä niiden alla hiukset ei mene ihan sotkuun ja ponnarikaan ei haittaa.

Villaa pitäisi hankkia itselleni vielä alusasun muodossa, sillä se uupuu vielä ihan täysin. Mutta keskimmäiseen kerrokseen valitsin Elloksen Ahkkan valikoimista tuon ohuen fleecetakin, mikä on jo nyt ollutkin kovalla käytöllä. Se on kivan ohut, valmistettu microfleecesta, eikä ahdista takin alla. Ohuudesta huolimatta takki on hurjan lämpöinen. Olen tykännyt käyttää tuota myös kotona. Valkoinen väri on tosin kotitouhuihin ehkä hivenen arka!


Olen aiemminkin pitänyt Ellosta tosi kätevänä ostospaikkana, sillä netistä tilatessa vaatteita voi rauhassa sovitella kotona, ennen ostopäätöksen tekoa. Tilaaminen on mielestäni helppoa, eikä palauttamisenkaan kanssa ole ollut koskaan mitään ongelmaa. Myös valikoima on ihan huikea, sillä samasta osoitteesta löytyy niin kodin tuotteet kuin vaatteet naisille, lapsille sekä miehille. Meillä Elloksen verkkokauppa on ollut käytössä jo vuosia, ja näillä kokemuksilla on myös jatkossa. 


Onko Ellos teille tuttu?


2 kommenttia:

  1. Itsekkin ahkkan kannattaja,jo neljä takkia kyseiseltä merkiltä,ja mikään niistä ei ole pettänyt lupausta. Housuista tai muista ei ole kokemusta,mutta seuraavat ulkohousut tulee varmasti olemaan ahkkat.

    VastaaPoista
  2. Miulla kans ollut saman merkin ulkoiluvaatteita ja oon tykänny! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!